Hóolvadás - Első rész

2009.02.26. 01:36 | 1 komment


tapsihapsi a hóolvadást figyeli from Tapsi Hapsi on Vimeo.

2009.02.17-én 15:00 és 17:42 között az ablakpárkányomat fotóztam. A rözített 108 kockát 25 fps-el levetítve megközelítőleg 4 másodpercnyi video anyag született, melyet megnéztem visszafelé is. Meg megint előre...

Címkék: saját timelapse

A bejegyzés trackback címe:

https://timelapse.blog.hu/api/trackback/id/tr64966664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ecneB 2009.02.26. 15:59:35

vagy négyszer megnéztem, s valahogy a hóolvadás a végefelé már hullámzásnak hatott, és belemerengtem az autókba ahogy jönnek-mennek. Szeretem nagyon a timelapse-t. Hajrá hajrá. Hátha lesz még valami havas téma ;)